Fülesbagoly

Újabb szólólemezt adott ki Szekeres András, és ott van A Dalban is

2023. február 19. - Bagolyhír

Megjelent Szekeres András új szólólemeze Funkcionális ámokfutás címmel. A Junkies énekesének harmadik albuma mindenféle műfaji megkötés nélkül született, a limitált digipak tokban érkező korongra 10 tétel került.

szekeres_a.jpg

Andris - kis költői túlzással - a GNR Chinese Democracy albumához hasonlította mostani anyagát, már ami az elkészültét illeti: “Semmiféle kiadói nyomás nem volt rajtam - amit most is köszönök -, egyszerűen csak elkezdtem dalokat írni, és arra gondoltam, hogy ebből akár egy új lemez is lehet. Egyedül dolgoztam, de aztán rájöttem, hogy ezt képtelenség így végigvinni, így segítséget kértem zenésztársamtól, Gravel Shores-tól, aki minden hangszeres részt feljátszott, ami unikum, és Tempfli Erik is segített a bonyolultabb zongorás részeknél. A szövegeket is kb. félig megírtam, és amikor már semmi nem jutott eszembe, szóltam Barbarónak… (nevet) így be tudtuk fejezni tavaly decemberben. Picit már kellemetlenül is éreztem magam, hogy nem tudok vele elkészülni - szóval akár lehetett volna ‘Bandi’s Democracy’ is a lemez címe.” (nevet) De pont olyan lett ez az album, amit előzetesen szerettem volna, nevezetesen, hogy teljesen rólam szól - köszönöm Barbarónak, hogy kicsit az én fejemmel is tudott gondolkozni -, valamint, hogy semmiféle műfaji határ nem létezett a zeneszerzés folyamán, bármi születhetett.”

A lemezen szereplő Az ősz című dal bejutott A Dal 2023 tehetségkutató műsor legjobb 40 szerzeménye közé, így nemsokára a tévéképernyőkön is találkozhatunk Andrással.

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr2018051930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása