Fülesbagoly

Videó született Bencsik Tamara és Szolnoki Péter duettjéből, amit Temesi Berci koncertjén adtak elő

2022. június 02. - Bagolyhír

A különleges duett első, könnyűzenei verziója 2017-ben készült el, ám most új, szimfonikus formában találhatja meg közönségét. A „Rózsa” Temesi Berci harmadik, valamint negyedik nagylemezén is hallható, a dal csodás szövegét Lombos Marci írta, hangszerelését pedig Bubenyák Zoltán végezte.

duett.jpg

„A dalt eredetileg Nikával énekeltem fel, és már akkor nagyon tetszett a szövegvilága. Nem hagyományos módon van megfogalmazva a téma, szeretem a költőiségét. Mostanra a dal Tamara személyében megtalálta azt az előadót, aki méltó módon képviselheti. Nagyon jó volt Tamarával dolgozni, mert olyan lelkesedéssel, vehemenciával énekelt, ami nagyon ritka. Látszik rajta, hogy imádja, amit csinál. Bubenyák Zoli és Berci fantasztikus dalokat szereznek, nagyon jó szimbiózisban vannak, kiegészítik egymást.” – árulta el a dal férfi előadója, Szolnoki Péter, aki fuvolán is hozzáteszi a szükséges pluszt a szerzeményhez.

„Amikor a szimfonikus koncertre megkaptam ezt a dalt feladatként, kicsit megijedtem. Nagyon szerettem volna Nika énektudását, nívóját hozni. Nem könnyű ez a szám, tényleg tudni kell énekelni hozzá, vannak benne magas hangok, kitartott hangok, technikailag nem könnyű. Örültem neki, mert szeretem a kihívásokat.” – kezdte Bencsik Tamara, aki a klipre is kitért. „Annyira jól éreztem magam ezen a koncerten. Végre otthon énekelhettem, ráadásul hatalmas élményt jelentett egy szimfonikus zenekarral fellépni. Az elejétől a végéig rengeteg érzelem volt ezen a koncerten, sok hidegrázással, így oda meg vissza vagyok a klipért, mert egy picit újraélhetjük általa.” – mondta Tamara, akinek nagy vágya valósult meg azzal, hogy Szolnoki Péterrel állhatott egy színpadon. „Az ő dalaira, Bon-Bon számokra nőttem fel. Az első párkapcsolatommal is úgy jöttünk össze, hogy közben Bon-Bont hallgattunk. Szép emlékeim vannak a formáció kapcsán, Peti haláli forma, nagyon kedves ember. Remélem, hogy lesz még alkalmam vele énekelni.”

A dal egyik nagy erőssége, hogy a szívbemarkoló szöveget mindenki máshogy tudja értelmezni. „Életre lelni az élettelenben, ez egy csoda. Nekem erről szól a dal.” – mondta el Temesi Berci.

berci_koncert.jpg

„Bercivel mindig nagyon izgalmas feladat kapcsolódni, hiszen nagyon különböző világokban találkozunk az egymástól teljesen eltérő dalok megalkotása során. A ’Rózsa’ esetében egy olyan párkapcsolatról írtam, amiben nagyon nehezen alakulnak a dolgok. Vannak románcok, amikor sok nehézséggel kell szembenézniük a feleknek, mégis idővel ki tud nyílni az a kapcsolat. Nem mindenkinek adatik meg minden könnyen.” – kezdte Lombos Marci, szövegíró. „Váratlan, de nagyon jó választásnak tartom Tamarát erre a dalra. Itthon sokak szeme elől eltűnt, de vitathatatlanul nagyon tehetséges, nagyon jól énekel. Külföldön remekül teljesít már régóta, itt az ideje, hogy a hazai közönség is felfigyeljen rá. Örültem, hogy Berci rátalált, hogy kiválasztotta őt. Azt gondolom, hogy egy jó világban nem csak négy zenekar szól a rádiókban, mert helye van mindenkinek, aki tehetséges, szorgalmas.”

A „Rózsa” klipje Berci Fonogram-díjas „Symphosium 40” nagylemezének bemutatóján forgott, ahol a duett előadóin túl olyan csodás művészek csatlakoztak a basszusgitároshoz, mint Nagy Laci Gitano, Vavra Bence, Ferencz Péter Peet, Csányi István, vagy éppen Kálmán Tamás, akiket a Budafoki Dohnányi Zenekar, valamint egy több mint 50 fős nagyzenekar kísért. A koncert sokak számára nyújtott felejthetetlen élményt, amit szerencsére 10 kamerával, 96 hangsávon örökítettek meg Berciék. Ennek a munkának az első gyöngyszeme a most megjelent „Rózsa”. Nyíljon hát szép nagyra „Sziklák közt a rózsa”!

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr9417846551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása