Fülesbagoly

Rendesen küldik a rockot a Zanzibar és a Hooligans egykori tagjai

2021. május 12. - Bagolyhír

A Zanzibar egykori dalszerző-gitárosaiból az egyikről mindent tudunk, Sidi ugyanis rendszeresen hallat magáról a Tankcsapda tagjaként. Na de mi a pálya a másik gityóssal, Gabszival, azaz Nagy Gáborral? Ott is helyzet van, ugyanis új bandája van Jupiter néven, és össze is raktak 12 dalt. Egyet mutatunk is.

jupipromo1.jpg

- 2017 végén, gyakorlatilag 20 év folyamatos zenekarozás és koncertezés után úgy éreztem, egy kis pihenőre van szükségem, csak stúdiózással és tanítással kezdtem foglalkozni - mondta a Fülesbagoly blognak Nagy Gábor. - Aztán egy idő után persze hiányozni kezdett a színpad és dalokat is elkezdtem írni, miközben egy jó kis rock-trió kezdett körvonalazódni a fejemben..2019 őszén vettem fel a kapcsolatot Moritcz-cal, aki 14 évig a Hooligans basszusgitárosa volt, miközben én a Zanzibarban gitároztam és írtam a dalokat. Vele már a 2000-es évek elején tervezgettünk egy közös zenekart.A dobos személye sem volt kérdés, Kludovácz Csabával már a Wasabi Kht. nevű formációmban is együtt játszottunk. Egyszerű rockzene volt a cél, ami kicsit retro is talán abból a szempontból, hogy mindannyian vissza is kanyarodtunk a gyökereinkhez.A dob, basszus, gitár felállású Jupiterben Moritcz és én énekeljük a dalokat. Múlt év végére el is készült 12 dal, készen álltunk a koncertezésre, ám a pandemia minket is megakasztott természetesen. Ekkor döntöttünk úgy, hogy élőzenés videóként rögzítünk tíz dalt, mindenképp szerettük volna valahogy megmutatni magunkat, hogy mire lehet, a Jupiter is tudjon koncertezni kinek.:)
A tíz dal tíz héten keresztül jelenik meg. Az első, melynek címe "Szerelem a lábtörlőd alatt" ki is jött. Íme:

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr9516556834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása