Fülesbagoly

Taylor Swift hangmérnökénél tanult az Antares billentyűse

2024. június 12. - Bagolyhír

Dér Dávid, az Antares billentyűse nemrég tért haza az Egyesült Államokból, ahol Taylor Swift hangmérnökénél tanult stúdiózást. Egy villámbeszámolót meg is ejtett nekünk a kiruccanásról.
deer.jpeg

A Nashville-ben található Morehead State University zenei szakára magyar népzenész cserediákok mennek ki minden évben amerikai népzenét, bluegrasst tanulni 9 hónapig. Ennek a zárásaként egy népzenei lemezt vesznek fel a Prime Records Studioban Derek Garten (Taylor Swift recording engineerje) és Josh Keith (mastering hangmérnök) stúdiójában. 

- Egy ilyen felvételen segédkeztem, tanultam Ferenczi Gyuriék társaságában - tudtuk meg Dér Dávidtól. - Hangmérnök-gyakornok minőségben voltam kint, és munka közben volt lehetőségem tanulni is. A második naptól én mikrofonoztam a hangszereket, a harmadik nap pedig már felvételt is vezethettem ebben a “top A” rated studióban. Mihamarabb tervezek visszamenni egy hónapra tovább tanulni, illetve évente visszatérni erre a csodás helyre. Derek és Josh nyitott rá, hogy fogadjanak, jó barátság alakult ki köztünk.  Nekem pedig célom, hogy azt a hozzáállást , mentalitást és tudást, amit kint tapasztaltam haza tudjam hozni, és mielőbb itthon is ilyen minőségben dolgozni. A sajat studiómat is erre rendeztem be, ami egyelőre egy home studio, de azt amennyire tudtam kimaxoltam. Oktatok is music productiont magánórák keretein belül, ahol a zeneileg és studio-technikailag logikus gondolkodást tanítom a hangszerelés mellett. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr2618426355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása