Fülesbagoly

Szeméttelepen forgatott klipet temetőben játszódó dalához a Görbe Bögre

2024. február 14. - Bagolyhír

A 2020-ban újjáalakult Görbe Bögre 2023 decemberében debütált bemutatkozó EP-jéhez megjelent az első klip az Alíz című dalhoz.

go_rbebo_gre_analog_17-min_1.jpeg

- Úgynevezett imázsklipet készítettünk - fogalmazott Gerdesits Pál, a zenekar gitárosa. - Őszintén szólva engem egyszerre lenyűgöznek és elborzasztanak ezek a dolgok. Játsszuk el, hogy hogy mutatnánk meg, hogy milyenek vagyunk, egyszerre leplezve és bevallva (hisz ez a neve: imázsklip), hogy ez csak játék. Így aztán úgy döntöttem, hogy én egy rossz képet szeretnék festeni magamról. Mivel a dal sem túl vidám, ráadásul egy szeméttelepen forgattunk, ezért ehhez mérten én is inkább a lepusztultság útját választottam. Azt már a kedves nézőkre bíznám, hogy sikerrel jártam-e…

A klipet a Roxiget tehetségkutató fesztivál fődíjaként nyerte el a zenekar 2022-ben, a Rózsa Produktum felajánlásából. A helyszín a Vasló Kft. festői hulladéktelepe.

- Nagyon örültem, mikor a Vasló engedélyezte, hogy náluk forgassunk - folytatta Takáts ’Sapi’ Márton, a zenekar énekes-basszusgitárosa. Alapvetően a dal története egy temetőben játszódik, de azt túlzásnak (és elcsépeltnek) éreztem volna, ha egy temetőben forgattunk volna. Viszont milyen szép is egy fémhulladék-telep, hiszen ez is valahol egy temető, csak nem az embernek, hanem az ember ’teremtményeinek’. De ez persze csak egy gondolati irány, a lényeg, hogy vizuálisan is érdekes környezetben forgathattunk. Innen is köszönjük Breczkó Attilának, hogy létre jöhetett a klip.

A Görbe Bögre most pénteken játszik a Fülesbagoly Trip koncertsorozat keretein belül a Turbinában a Polytrippel együtt. Nyáron pedig fellépnek többek között az MCC Feszten és a Fishing on Orfű fesztiválon.

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr9618325307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása