Sárhegyi Dominikát 13 éves korában annyira elvarázsolta a látvány a Punnany Massif Budapest Parkos-koncertjén, hogy eldöntötte: ő bizony visual designer lesz. Kitanulta a szakmát, és azóta a legmenőbb bandák koncertlátványát csinálja.
Második évadához érkezett a Stage, Darling! podcast-sorozat, melyben zeneiparban dolgozó nőkkel készítünk interjúkat. Ezúttal Sárhegyi Dominika visual designer nyilatkozik nekünk többek közt arról, hogy:
- a Budapest Parkban egy Punnany Massif-koncerten döntötte el, hogy koncertanimációval fog foglalkozni
- gimnazistaként illusztrációkat készített dalokhoz, és Instára feltöltötte őket
- a Hiperkarma volt az első zenekar, akikkel együtt dolgozott
- szülei eleinte aggódtak, hogy miből fog megélni
- a Postbox Visuallal a Quimby, az Elefánt és a Budapest Bár látványát csinálja
- legnagyobb büszkesége: a Red Bull Pilvaker Aréna-buliban a Falu végén kurta kocsma és az Anyám tyúkja versek animálása
- 82 óra alatt tervezte meg a Quimby A bolond meg a gyermek dal vizuálját
- egy Blahalouisiana koncerten a technikai hibát hogyan oldotta meg
A beszélgetés Dominikával:
A Stage, Darling! műsorvezetője Réti Nóra, ötletgazdája és szerkesztője Nagy Szabolcs, a podcast-sorozat az NKA Hangfoglaló Program támogatásával jött létre.