Fülesbagoly

Lábtörése sem akadályozta meg CéAnne-t, hogy elkészítse a klipjét

2022. június 29. - Bagolyhír

A sokszínű CéAnne-t (Szélinger Anna) több formációból, kooperációból, stílusból is ismerheti a zenekedvelő közönség, ám legtöbben talán a népszerű hiphop formációhoz, a Hősökhöz kötik őt. Az énekesnő szólóban legutóbb még tavaly jelentkezett a zeneileg bonyolultabb harmóniákkal tűzdelt „Homemade” című dalával, ám nem tétlenkedett: időközben megálmodott egy új, különleges légkörrel fűszerezett lemezt.

ceanne_hatos_niki_kep_1_1.jpg

A közelmúltban nem várt fordulat következett be CéAnne életében. A most megjelenő öntudatra ébresztő, értékeket felismerő „Evergreen” dalhoz bár egy igazán mozgalmas, erőteljes klipet tervezett rengeteg futással, tánccal, egy csütörtöki napon elcsúszott egy villamosmegállóban, így eltörte a bokáját. Műtét, kórházban töltött napok, majd heteken át tartó gipsz várt az előadóra.

„Nagyon tanulságos volt ez a lábtöréses időszak. Rögtön kiderült, kire számíthatok igazán, vagy hogy milyen erős vagyok. Semmi nem történik véletlenül, közben vettem egy lakást, rengeteg türelmet tanultam. Látom, hogy mi az, ami fontos, és mi az, ami nem. Mi az, amit folytatni fogok, és mi az, amit abba fogok hagyni.” – kezdte CéAnne. „Fel kellett ismernem, hogy ezt a klipet nemhogy most, de hosszú hónapokig nem fogjuk tudni leforgatni. Még mindig nem engedtem el teljesen, mert nagyon erősek a képek a képzeletemben. Ez a szám viszont úgy érzem, nem porosodhat hosszú hónapokig a fiókban.”

„Az Evergreen a legfrissebb zeném, februárban írtam. Rengeteg önmunka van mögöttem, nagyon sok önreflekciót végeztem az elmúlt időszakban. Azt hiszem, ennek a lenyomata az „Evergreen”. Kicsit magamnak, a saját nőiességemnek írtam, közben persze szól mindenkinek, aki valaha elveszettnek érezte magát. Vagyis tulajdonképpen mindenki egy kicsit magára lelhet benne” – mondta még. CéAnne-t producerként a már jól megszokott módon Ádám Peti támogatta, ám ezúttal további társak is hozzátették a dalhoz a szükséges pluszt. Vonósként Simkó-Várnagy Mihály és Farkas Izsák, vokál fronton Kaj Betti és Paku Patri bizonyít. Az akusztikus felvételek és a mastering a Gainlab Stúdióban készültek.

Bár az eredeti klipes tervek egy ideig még csak tervek maradnak, CéAnne nem szerette volna vizuális anyag nélkül tálalni új szerzeményét, így végül mégiscsak kapott egy kis homemade videót az „Evergreen”.

„Bár nagyon sok kedvenc dalomnak soha nem jelent meg klipje, több szám csak képanyaggal találja meg a közönségét. A történtek miatt sajnos vissza kellett térnem a jó öreg DIY-Annához, és míg Ádám Peti kislányának a szülinapját piknikeltük a Városligetben, felvett rólam néhány képet, valamint én is forgattam egyedül itthon. Aztán összevágtam és voilá, ez itt a végeredmény.” – mondta CéAnne, aki egy igazán csajos r’n’b, neo-soul albumot ígér a közönségének olyan témákkal, mint a tudatosság, az önismeret, a hazaérkezés.

„Még ősszel elég sok változás következett be az életemben, ami elindította a dalírós időszakomat: soha nem írtam még ennyit egyszerre. Az eredeti ötletem egy EP volt, mivel eddig mindig szólóban jelentek meg a dalaim. Aztán kicsit kinyílt a világom, miért ne hozhatnék össze egy teljes nagylemezt? Tulajdonképpen az egész anyag váza készen van, néhány demózgatás és rengeteg stúdiómunka van még hátra.” – árulta el előzetesen. A „Heading Home” korong az év végén jelenik meg.

Az énekesnőnek szerencsére nem kell lemondania a nyári pezsgésről, turnézik a Hősökkel, fellép a Művészetek Völgyén, közben pedig apránként megosztja új dalait is a közönséggel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr8517870317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása