Fülesbagoly

Tök Jó koncertet ad Beretka Ádám Martonvásáron

2021. október 01. - Bagolyhír

Martonvásáron, a Tök Jó Hét fesztiválon koncertezik október 2-án, szombaton Beretka Ádám. A feltörekvő énekes-gitáros-dalszerző a Fülesbagoly Tehetségkutatón nyerte a fellépési lehetőséget.

fulesbagoly_fesztival_martonvasar_210911-135.jpg

Beretka Ádám még csak 18 éves, de már szépen elindult a zenei pályán. Az első szerzeményét a Dunaújvárosiak Dala 2020 versenyen mutatta be Otthon címen, és sikerült rögtön győznie ezen a megmérettetésen. 2021 májusában jelent meg az Elvesztem című dala, amelyet a Petőfi Rádió is bemutatott. Ádám bejutott a martonvásári Fülesbagoly Tehetségkutató döntőjébe, ahol koncertezési lehetőséget nyert a Tök Jó Hét fesztiválra.
- Egyre több fellépésem vagyok túl, aminek nagyon örülök. Sok tapasztalatot és élményt szereztem. Nagyon örültem a martonvásári nyereménynek. Jó lesz ott újra zenélni. Amikor ott jártam, egy gyönyörű várost ismerhettem meg.. Most készítem az újabb dalomat a SilverHill stúdióval közösen, melynek címe Világtalan lett. Kicsit mélyebb témát boncolgatok a dalszövegben és a dallamokban egyaránt. Videóklip is készül hozzá és szerintem egy izgalmas összkép lesz a végeredmény.
Ádám október 2-án, szombaton 16 órától zenél Martonvásáron, a Für Elise kávézó teraszán.

Nyitókép: Uhlár Brigi

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr6416705574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása