Fülesbagoly

Bérczesi Robi drogmentesen él, és nemet mondott a TV2-nek

2021. január 28. - Bagolyhír

Bár napi 15 órát alszik, mégis csomó mindent csinál Bérczesi Robi, Ez az elmúlt időszak posztjaiból derül ki, ráadásul most azt is nyilvánosságra hozta, hogy közel fél éve drogmentes életet él.

robi.jpg

Bérczesi Robi egy hosszú posztban írt arról, hogy közel fél éve nem használ kábítószert, s míg korábban heti 3-4 napon aludt, most napi 15 órát szunyókál. Ehhez képest elég sok mindent csinál, a napokban például leforgatta az Én meg az Ének : Hogy jobb a világ? című dal videóklipjét. Jön a második könyve is Bérczesi Róbert dalszövegkönyve címmel, ami március 9-én jelenik meg. Tovább lemezt készít Müller Péter Sziámival Én meg a Péter címmel. Robi arról is beszámolt, hogy a TV2 Sztárban sztár című produkciójától megkeresték, hogy szerepeljen a műsorban. Ő perdig ezt a választ adta: "Köszönöm szépen a felkérést, de nekem megfelel az az ismertségi szint, amelyen jelenleg vagyok: van egy maroknyi, ám annál lelkesebb rajongótáborom, akik a tenyerükön hordoznak engem, és nekem ennél nem is kell több. Sok sikert a műsorhoz!"

Fotó: Bérczesi Róbert Facebook oldala /Szodorai Regina

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr2616406968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása