Fülesbagoly

Tajvani popsztár énekli Jónás Vera dalát

2020. augusztus 27. - Bagolyhír

Egy tajvani popsztár-színésznő, művésznevén Lulu új videóval jött ki, ami nem túl izgi, viszont a dal egyik szerzője Jónás Vera. A klip pár nap alatt több mint 600 ezer megtekintésnél jár. A magyar énekesnő is meglepődött, hogy bekerült a dala a távol-keleti showbizniszbe.

vera_j.jpg

- Két éve Tajvanon jártam egy dalszerző táborban, ahol nem sokat remélve, saját szórakozásunkra írtunk egy dalt szuper cuki tajvani és maláj szerzőkkel, amire napokig buliztunk hotelszobáinkban - idézte fel az akkori történéseket Jónás Vera. - Én el is könyveltem magamnak: mivel sok táborban voltam már és soha nem jött be semmi, itt se számítottam sokra. Aztán jött egy email, hogy a tajvani popsztár, Lulu halálosan odavan érte és fel fogja venni. A dal úgy jutott el hozzá, hogy a táborban született szerzeményeket kiadók emberei meghallgatták, és ezt beajánlották Lulunak, aki lecsapott rá.
A dal klipje a napokban jött ki, és e poszt írásánál 622 ezer megtekintésnél jár.

Az énekesnő elárulta nekünk, hogy az elmaradt Jónás Vera Experiment - Soharóza: Back-Pack koncert pótolva lesz a Müpában, hamarosan az is kiderül, hogy mikor. A csapat a karantén alatt meselemezt készített, amit még idén felvesznek. Vera és zenekara legközelebb szeptember 4-én látható Kapolcson.

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr716179214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása