Az iparág egyéb nemzetközi szereplői mellett a Spotify is igyekszik különböző eszközökkel támogatni a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került előadókat. Ezek egyike az ’Artist Fundraising Pick’ néven április közepétől elérhető eszköz.
Az előadóknak ennek köszönhetően lehetősége lesz adománygyűjtő link beillesztésére a Spotify profiljukra, mellyel akár maguk, akár más nehéz helyzetben lévő előadó számára, illetve akár egy már futó karitatív kezdeményezés részére gyűjthetnek rajongóiktól - adta hírül a WM Music Distribution. Az Artist Fundraising Pick elérhető lesz minden piacon – így a hazai előadók is kihasználhatják a szolgáltatás nyújtotta lehetőségeket -, és a világ összes felhasználója látni fogja majd az előadói oldalakon. Az induláskor lehetőség lesz mind az Artist Pick – más előadó számára történő gyűjtés -, mind az Artist Fundraising Pick – saját részre történő gyűjtés – beállítására egyidőben. A szolgáltatás a napokban indul.