Fülesbagoly

Petruska atombombát dobott az életére

2018. december 15. - Bagolyhír

Help me out of here című dalával bejutott a 2019-es A Dalba Petruska András. A számhoz - ami a közelgő lemezén is rajta lesz - klipet forgatott. Mutatjuk a videót, és Andris mesélt is nekünk a szám történetéről.

petruska_1.jpg

A dal röviden megfogalmazva a szakításról szól, de hogy pontosan mi ihlette, arról Andris alább bővebben beszél.

- Másfél éve, amikor véget ért egy hosszú kapcsolatom, gyakran mondtam azt, hogy rádobtam az életemre az atombombát - idézte fel Andris az akkori történéseket. - Elég ironikusnak tartom azt, hogy egy ilyen pusztító döntés hozta meg a békét, de máshogy már nem ment. Nagyon büszke is voltam a határozottságomra, szinte ünnepeltem ezt az új korszakot, aztán körbenéztem az instant albérletem kicsomagolatlan dobozain, nem volt túl ünnepi hangulat. Ha életem e periódusára úgy tekintek, mint a férfivá érés pillanatára, akkor különösen érdekes egybeesés, hogy a Japánra ledobott két atombomba neve Naughty Boy és Fat Man voltak.

Petruska ma este Budaörsön, az adventi rendezvényen zenél. Idén három budapesti helyen is színpadra lép, plusz lesz még egy keszthelyi fellépése is. Bőven infót a Facebook oldalán találtok.

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr4314486634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása