Fülesbagoly

Ozzy szerint a Black Sabbath túl komolyan veszi magát

2018. november 02. - tothjutka

Ozzy Osbourne korábban már hangot adott annak, mennyire nem érezte jól magát a Black Sabbath búcsúturnéján, és most tovább cizellálta a véleményét egy interjúban.

ozzy_3.jpg

Ozzy Osbourne a múlt hónapban már hangot adott annak, milyen rosszul érezte magát a Black Sabbath búcsúturnéján. A frontember szerint „a Black Sabbath túl komolyan veszi magát”, ezért Ozzy többre értékeli, ha szólóban léphet fel. Az énekes akkor elmondta: a zenekari tagok felől „rossz rezgések érkeztek, mert szerintük én túlságosan Ozzy-s vagyok. De könyörgöm, mégis ki a franc lehetnék?” Erre a nyilatkozatra Tony Iommi gitáros úgy reagált, hogy nem érti, Ozzy-nak mi a gondja: „Nekem úgy tűnt, hogy élvezi a turnét, és rengeteget röhögtünk közben”.

Ozzy Osbourne a közelmúltban a Rolling Stone magazinnak adott interjúban tovább panaszkodott. Mint mondta: - „Egyszerűen ku…ára nem engedik meg, hogy az ember jól érezze magát a Sabbath-tal. Túl komolyan veszik magukat. Tony beszólogatott nekem, és olyanokat mondott, hogy ’Nehogy bele merj pofázni a szólómba, vetted?’ Én meg azt kérdeztem:- ’Oké, de biztos vagy ebben? Mert a legtöbb kib…ott dal csak a gitárszólókról szól. Az intro legalább egy ötperces, rohadt hosszú szóló, utána én kb. két másodpercet énekelek, aztán már jön is a következő.’ A  saját koncertjeimen arra törekszem, hogy jól érezzem magam, mert nekem a zene erről szól. Én nem egy kib…ott halálkomoly énekes vagyok, hanem egy frontember, akinek az a dolga, hogy beindítsa a tömeget’.

Mindezzel együtt Ozzy Osbourne elégedett a pályafutásával, és semmit sem változtatna meg. - „Ha bármit is megváltoztatnék, nem tartanék ott, ahol ma vagyok”- mondta. Hozzátette: - „Már nem is emlékszem, mikor csináltuk az első Black Sabbath-lemezt, mert ötven éve úton vagyok. Mindig azt hittem, hogy majd 20 000 ember előtt fogunk koncertezni, talán kiadunk még egy-két lemezt, amivel fel lehet még csípni pár csajt, és ennyi. Aztán elhagytam a Sabbath-ot és egyedül is nagyon klassz dolgokat csináltam. Az életem egészen hihetetlenül alakult. Ilyen sztorit senki se tudna írni. Engem ki se lehetne találni” – fogalmazott Ozzy Osbourne.

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr3814339341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása