Fülesbagoly

Miért érzem tónak az életem már rég?

2018. október 30. - Bagolyhír

Szólókarrierjének első lépését tette meg Eszes Viki a Partra vetődnéd című dalával, és a hozzá - Balatonföldváron és Fóton - forgatott vadiúj videóklippel. A zenét Szabó Zé, a szöveget Hujber Szabolcs írta. Fülesbagoly-premier, mutatunk mindent.

viki_2.jpg

Vikiről két hónapja írtunk már, amikor a Bin-Jip énekesnője lett. Fiatal kora ellenére jópár projektben benne volt, illetve van, és nagy tapasztalattal a háta mögött vágott bele a szólókarrier építésbe.

- Életem során sok mindenből meríthettem, sok mindenkitől tanulhattam - vallja az énekesnő. - A Bartók Konziba jazz énekléssel kezdtem, ami nagyon sokat adott az alatt a 6 év alatt, de érdekes módon iskolán kívül intrumentális jazzt hallgattam. A pop éneklés / pop zene volt mindig is az, amit csinálni akartam. Jennifer Hudson volt az első, aki magával ragadott a színpadi jelenlétével és mindennel amit csinál. 

vikii.jpgViki 2016-ban és 2017-ben is láthatták a nézők A Dal 30-as döntőjében, először a The Couple, majd a #yeahla feat Eszes Viki produkcióban. Jelenleg a Equinox jazz együttes tagja, továbbá a Ghymes énekesnője is. Új daláról az alábbiakat mondja:

- A Partra vetődnék mainstream pop. Nagyon szeretem Szabó Zé zenéit, és mindig is közel álltak a szívemhez Hujber Szabolcs szövegei. Sokszor találta el az éppen aktuális érzéseimet. Mindenképpen egy emlékezetes videóklipet szerettünk volna készíteni hozzá. A forgatás óriási élmény volt. A táncos jeleneteknél voltak nehézségek, de amikor odaálltunk és elkezdtük, megállt az idő. Szerintem mindenkinek emlékezetes pillanatok voltak. Remélem, meg tudtuk jeleníteni a szöveg mélységét, a harcot, a belső vívódást saját magunkkal. Az akadályokat, amiket néha vagy gyakran az ember saját maga okoz. A lényeg, hogy szükség van egy társa, legyen az barát, szülő vagy szerelem, aki ott van veled azokban a pillanatokban, amikor úgy érzed, hogy minden kilátástalan. 

vikiiii.jpgViki terve az, hogy a jövőben minél több élő koncertje legyen A zenekarának tagjai: Borbényi Dániel (gitár), Baki József (dob), Pál Gábor (basszusgitár) és Reviczky Balázs (zongora). Na és akkor lássuk a klipet, de még előtte néhány jól eltalált sort a dalszövegből:

Miért érzem tónak, az életem már rég?
Ugye máskor szólnak
Ha hirtelen lesz mély?
Hol a mentőcsónak?
Elkötötték.
Ha stég a szíved még,
Ott partra vetődnék.

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr9114333327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása