Fülesbagoly

Pink visszaszólt a beszólogatóknak

2018. augusztus 06. - tothjutka

Az Ausztráliában turnézó énekesnő ugyanis kórházba került és emiatt elhalasztotta két koncertjét Sydney-ben, ám közben napvilágot látott néhány fotó, amelyeken a környéken strandolt a családjával. Pink kapott hideget-meleg, ám ő megvédte magát és részletesen elmagyarázta a helyzetet.

pink.jpg

Pink jelenleg Ausztráliában van „Beautiful Trauma” című turnéjával , de a Sydney közönség bánatára betegségre hivatkozva későbbi időpontra halasztotta a Qudos Bank Arenába meghirdetett pénteki és hétfői koncertjét. Pink később közölte, hogy kórházi ápolásra szorult egy vírus miatt, amely a gyomrát támadta meg. A sztárt pénteken a St. Vincent kórházban kezelték kiszáradás miatt, de este már távozhatott az egészségügyi intézményből. Másnap délután viszont ismét rosszul lett, ezért megint bekerült a kórházba. Szerencsétlenségére a koncertek elhalasztásával szinte egy időben jelentek meg a sajtóban azok a fotók, amelyeket az énekesnőről és családjáról készítettek lesifotósok a Byron-öböl nevű népszerű tengerparti strandon. A képek alapján úgy tűnt, mintha Pink a betegszabit nyaralásra használta volna, nem pedig arra, hogy meggyógyuljon és folytassa a turnét. Pink – aki komoly influenzával küzdött már az idei Super Bowl döntő alatt is, ahol az amerikai himnuszt énekelte el - rengeteg támadást és beszólást kapott a képek miatt a közösségi médiában. Az őszinte, vagány stílusáról ismert énekesnő az Instagramon reagált a kritikákra.

Mint írta: „Nincs szükség rá, hogy tisztázzam magam, a rajongóim iránti tiszteletből mégis megteszem. Aprólékosan terveztem meg ezt a turnét, hogy a gyerekeimnek (Pink családja vele utazik – a szerk.) a legjobb legyen, miközben ez a csodálatos koncertkörút minden eddiginél megterhelőbb nekem fizikailag. Ez a kis kitérő a Byron-öbölben 2017 óta be volt tervezve a turné menetrendjébe, hogy kicsit kiszakadhassak a szállodákból, a téli hidegből és együtt tölthessek egy kis időt a gyerekeimmel. Az ausztrál turné alatt már másodszor vagyok beteg ( a gyerekek is), de első alkalommal képes voltam folytatni. Amit ezeknek az élősködő lesifotósoknak a képein nem láthattok, hogy két egymást követő napon is orvosnál voltunk a Bryron-öbölben. Nem látszik, hogy voltak ott antibiotikumok, szteroidok, torok-és orrspray-k, aztán még egy kis szteroid, és nem látszik a kisgyerek, aki minden éjszaka sírva kiabál az éjszaka közepén, miközben az anyukája hűtőfürdőt ad neki és a kislány sem, akinek az anyukája azt ígéri, hogy minden rendben lesz. Mindenki azt gondol, amit akar, ehhez joga van, de én soha életemben nem használtam ki vagy vertem át senkit. Soha nem vettem semmibe azokat a keményen dolgozó embereket, aki pénzt adtak azért, hogy láthassanak engem. Soha életemben nem fújtam le turnét, sőt jelentős számú koncertem van, amelyeket lemondhattam volna, mégsem tettem meg. Mindenről gondoskodom, miközben mindenen rajta tartom a szemem. Hihetetlen, hogy ilyen cikkek születnek, és ezektől még inkább vágyom egy jobb világra. Megteszem a tőlem telhető legtöbbet, akár hiszitek, akár nem. Ez a kép nem mutatja meg, hogy épp leheveredtem, hogy igyak egy korty vizet, miközben a barátaim próbálták szórakoztatni a 7 éves kislányomat, aki azt kérdezte tőlem, hogy kik azok az ijesztő bácsik, akik körülöttünk ólálkodnak és bármit csinál, lefényképezik őt. Akár jobban leszek holnap, akár nem, az elhalasztott koncertet meg fogjuk tartani!  Ahogy korábban már mondtam, elnézést kérek az igazi rajongóimtól, akiket ez a helyzet érintett. Most és máskor is”.

A Pink koncertjeit szervező Live Nation rövidesen bejelenti a Sydney koncertek új időpontját.

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr4214165675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása