Fülesbagoly

15 éves fia nem akar Slash árnyékában élni

2018. január 04. - matesas

Slash, a Guns N’ Roses világszerte rajongott gitárosa büszke a fiára, és persze a 15 éves London Hudson is imádja apukáját, ám mégsem követné a példáját. A srác a gitár helyett a dobokra szavazott, mert nem szeretne apja árnyékában zenélni.slashfia.jpg

Slash tinédzser fia egy Nico Tsangaris nevű sráccal alakított bandát Classless Act néven, London dobol a kétszemélyes együttesben. A minap megkérdezték Londont arról, hogy miért épp ezt a hangszert választotta, a fiú pedig őszinte választ adott.

– A Velvet Revolver idején apám elvitt egy turnéra, még egészen kicsi voltam, de már megértettem, mennyire rajonganak érte. Aztán most a GNR újraalakulása után azt láttam, hogy a régi zenéiért is megőrülnek az emberek. Ez a fő oka, hogy én nem a gitárt választottam. Egyszer elvitt egy Gitár Centrumba, én viszont beültem egy dob mögé, elkezdtem játszani és igazán élveztem.

Bizony, ilyen szinten nehéz volna játszani:

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr513550491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása