Miközben dübörög a Not in this Lifetime turné, érdemes megfigyelni, milyen zseniálisan pörög a Guns N’ Roses marketinggépezete. A banda önálló művészeti alkotásokkal felérő plakátokkal reklámozza koncertjeit, a poszterek mindig idomulnak az adott városhoz köthető jellegzetességekhez.
Az Axl-Slash-Duff trió ismételt összeállása garantálta, hogy a Guns N’ Roses stadionokat fog megtölteni világkörüli turnéján, de a zenekar menedzsmentje a legapróbb részletekre is odafigyel, hogy felkeltse az érdeklődést a banda iránt. A médiakampány része a különböző helyszíneken elhelyezett plakátok külalakja is, és nyugodt szívvel kijelenthető: elsőrangúra sikeredtek ezek a grafikák.
Sok kedvencünk van, ilyen például a Miami-koncertet beharangozó plakát, amelyen a Miami Vice sorozat kultikus szereplőpárosa jelenik meg, kicsit más formában. A hannoveri plakát a város büszkeségét jelentő pompás lovakra tesz utalást, Madridban Salvador Dalí híres festményének, az Elfolyó időnek az újragondolásával csalogatták a közönséget. Az autóversenyeiről híres Imolában egyértelmű volt a választás, egy autóval száguldó halálfejes figura jelenik meg a képen. Az ausztrál szörfparadicsomban egy gunsosított hullámlovas szerepel a plakáton, Tokióban pedig Godzilla invitálja a nagyérdeműt. Íme, 16 fantasztikus plakát, lehet gyönyörködni. Mellé azért adunk egy kis muzsikát is.
A teljes prágai koncert