Fülesbagoly

Chester Bennington élete képekben

2017. július 21. - Bagolyhír

Tíz fotóval mutatjuk be a csütörtökön elhunyt Chester Bennington életét. A Linkin Park nélküle már sohasem lehet a régi, a bandát gyermekkora óta imádó barátunk megható sorokkal búcsúzik hősétől.

nyitokep_2.jpg

Villámcsapásként ért csütörtök este a hír. Nem akartam elhinni, felfogni meg végképp nem tudtam: Chester Bennington nincs többé.

Kár lenne tagadni, felnőtt fejjel könny szökött a szemembe. Gondolatok ezrei kezdtek el hirtelen cikázni a fejemben. Válaszokat kerestem, miérteket. Miért lett öngyilkos? Miért nincs többé a zenei példaképem?

Chester! A neved által fémjelzett Linkin Parkon nőttem fel. Emlékszem: tizenéves fejjel meg sem álltam az első zeneboltig, hogy a kezemben tarthassam a legújabb albumotokat. Hybrid Theory, Meteora, egytől egyig a polcomon sorakozott.

Chester! Sokáig álmodni sem mertem, hogy valaha is élőben találkozunk. Néhány hete azonban az álom valóra vált Sopronban. Méterekre álltál tőlem, fergeteges bulit csaptál. Akkor még biztos voltam benne: egyszer újra találkozunk.

Chester! Ettől kezdve keserű szájíze lesz a Breaking the Habitnak. A Given Upot sem fogom tudni már oly önfeledten, teli torokból Veled énekelni. Azon pedig nem lepődnék meg, ha az In the End innentől fogva könnyeket csalna a szemembe.

Chester! Haláloddal a Linkin Park sincs többé. Ezt Mike Shinodáék is pontosan tudják. A történteket azonban még nekik is meg kell emészteniük.

Chester! Tömérdek rajongó és zenésztársad szívébe döftél ezzel tőrt. Egyet azonban a nevükben is biztosan állíthatok: sosem feledünk!

Nyugodj békében!

Szerző: Reim Károly

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr4112679399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása