Fülesbagoly

Széttört arccal hevert a padlón a Guns N’ Roses dobosa

2017. január 16. - matesas

Slash és Duff után Steven Adler dobos édesanyja ragadott tollat, hogy megírja a fia és persze a maga Guns N’ Roses történetét. Nem könnyű a mamák sorsa, ha pici fiuk a világ legveszélyesebb zenekarában üti a bőröket.

steven.jpg

Sweet Child Of Mine: How I Lost My Son To Guns N’ Roses - ezzel a címmel jelenik meg január 24-én Deanna Adler könyve, amely nem ígérkezik egy felhőtlenül vidám olvasmánynak. Steven 20 éves korában, 1985-ben csatlakozott a Guns N’ Roseshoz, innetől kezdve Deanna élete merő rettegés volt, az anya folyamatosan arra gondolt, miképp tarthatná életben kicsapongó, heroinfüggő fiát. Steven a kirúgásáig 198 GNR koncerten szerepelt, és természetesen vele rögzítette a zenekar minden idők egyik legjobb debütáló lemezét, az Appetite for Destructiont. Adler dobol a GNR Lies albumon is, de a Use Your Illusion felvételeinek idején már partvonalon kívülre került. A tavalyi reunion után néhány koncerten dobolhatott, kérdés, hogy mit hoz a jövő számára.

deanna_adler.jpg

Deanna Adler

A Guns N’ Roses Hungary most idézett Adler-mama könyvéből, a sokkoló sorok minden bizonnyal felkeltik a Guns-rajongók érdeklődését:

„A legsötétebb félelmeim váltak valóra, amikor megtaláltam Stevent a fürdőszoba közepén fekve. Meztelen volt, a teste teljesen kicsavart pózban. Mindenét vér és takony borította. Az arca felismerhetetlenre volt törve; a szája és az álla teljesen behorpadt a koponyájába.

Odamentem a fiamhoz, de majdnem elcsúsztam kavicsokon, amik a padlót borították. Akkor vettem észre, hogy azok Steven fogai. Térdre estem és hisztérikusan sírtam.

Ekkor nyögést hallottam és azt, hogy 'anyu'."

steven_adler.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr8112129991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása