Fülesbagoly

Kísértetektől retteg a Stone Sour dobosa

2016. október 04. - matesas

Kísértetek riogatják éjszakánként a Stone Sour dobosát, Roy Mayorga a Paranormal Witness című dokumentumsorozat egyik epizódjában mesélt hátborzongató élményeiről. Reméljük, hogy az ijesztő találkozások nem gátolják meg Mayorgát az új Stone Sour lemez elkészítésében.

roymayorga.jpg

A tematikus csatornákon se szeri se száma az olyan sorozatoknak, amelyek megmagyarázhatatlan jelenségekkel foglalkoznak. A Paranormal Witness is egy ilyen széria, szellemekkel, jetikkel, vérfarkasokkal való találkozások történetét mesélik el a szereplők.

Az öt éves futó sorozat The Pit című részében a Stone Sour dobosa, Roy Mayorga beszélt egy rémséges éjszakáról.

– Egy furcsa érzésre ébredtem, azt gondoltam magamban, mi a pokol ez. Úgy éreztem, mintha egy szempár figyelt volna. Mintha rázkódott volna az ágy... A feleségem ugyanakkor nyugodtan aludt mellettem. Lépéseket hallottam, olyan volt, mintha valaki lett volna az ággyal szemben. Egy másodpercre úgy éreztem, mintha rengett a föld is megremegett volna, pedig tudtam, hogy nincs földrengés. Nagyon féltem, semmi logikus magyarázatot nem találtam a dologra.

Nos, reméljük, hogy Mayorga természetfeletti élménye nem veti vissza a zenészt, a hírek szerint ugyanis készülőben a banda új lemeze, talán 2017-re el is készülhetnek vele - már amennyiben a dobost el nem rabolják a kísértetek.

Mayorga elemében van, amikor nem a szellemektől retteg:

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr9211765615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása