Fülesbagoly

A gitáros után a dobos is búcsút intett a FISH!-nek

2023. február 13. - Bagolyhír

Tavaly októberben Gajda Mátyás gitáros dobta be a törölközőt oly hirtelen, hogy az épp turnézó zenekarnak emiatt koncertet is le kellett mondania. Helyette Szapek Gergő ugrott be, aztán ott is ragadt a csapatban. Most Hámori Dávid dobos posztolta, hogy viszlát, de itt barátságosabbnak tűnik a búcsú, mint anno a gitáros esetében.

daci.jpg

Dáci így fogalmazott:

“Kedves Mindenki!
Pontosan 8 éve kerültem a Fish! zenekarba és kezdtük el kiismerni és erősíteni a közös energiánkat, amiről ez a zenekar szól és amire nagyon büszke vagyok! A 8 év alatt páratlan élményekben volt részünk közösen, ami minden túlzás nélkül eddigi életem legemlékezetesebb, élménydúsabb és legfantasztikusabb időszaka volt. Minden terhével és nehézségével együtt! Hosszú és pokolian nehéz őrlődés után úgy döntöttem, hogy kilépek a zenekarból. Teszem ezt azért, mert az én és a többiek energiái már nem ugyanazon a tempón lüktetnek és mivel fontos nekem a Fish! és önmagam számára is fontos lettem az elmúlt években, őszintén hiszem, hogy ezzel teszem a legjobbat, akármennyire is fájdalmas ezt beismerni. Harag nincs, szomorúság van, ugyanakkor fontos, hogy tudjátok, a hamarosan megjelenő albumot közösen fogjuk befejezni és a turné utolsó állomásáig (május 5. Budapest, Barba Negra) velem láthatjátok a zenekart. Úgy érzem, így méltó búcsút tudunk venni egymástól a srácokkal, a stábbal és veletek, ti ugráló, ÓÓÓ-zó, egészen elképesztő közönség! Találkozunk tavasszal és ezt a 8 évet pedig KÖSZI, DE TÉNYLEG! Dáci

Szóval az új album készül a dobossal, áprilisban jön ki Régen minden jobb volt címmel. A FISH! jelenleg turnén, és várjuk, hogy ki lesz Dáci utódja.

fish_turne.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr9918048508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása