Nyolcadik éve a Sziget szponzorációs osztályának vezetője Pintér Nóra. Több nehéz időszakon van túl, de kétségtelenül a legtöbb stresszt az a pár hét jelentette számára ősszel, amikor elbizonytalanodott a fesztivál jövője. Mint mondja, a Sziget támogatói végig hittek a folytatásban, de hogy pontosan mi zajlott sales szempontjából a háttérben, arról a Stage, Darling! podcast-ben mesélt nekünk.

Harmadik évadához érkezett a Stage, Darling! podcast-sorozat, melyben zeneiparban dolgozó nőkkel készítünk interjúkat. Ezúttal Pintér Nóra, a Sziget Fesztivál támogatói együttműködéseiért felelős Partner osztály vezetője nyilatkozott nekünk többek közt arról, hogy:
- 2004-ben került a Szigethez gyakornokként az egyetem után
- 2017 óta a szponzorációs osztály vezetője
- hozzá tartoznak a támogatói együttműködések, nemzetközi és hazai márkák
- stresszes időszak volt számára, amikor elbizonytalanodott a Sziget jövője,
- végig bíztak bennük a támogatók, tájékoztatták őket a fejleményekről
- számára az a siker, ha eléri a tervezett támogatási összeget
- fontosak számára a jó hangulatú beszélgetések
- változatlanul élményt kell adni a fesztivál látogatóinak
- motiválja, hogy megteremtse mások szórakozási lehetőségét
- jó érzés számára, hogy maradt a covid előtti csapata
- az egyik csokimárka iszapbirkózás helyett csokibirkózást szervezett a Szigeten, kihívás volt a NÉBIH szempontjából is az esemény
- legrosszabb koncertélménye Ed Sheeran bulija a Szigeten, mert egy partner állandóan hívogatta, és beszélnie kellett vele
- legjobb koncert számára Ed Sheeran Prágában.
A Stage, Darling! műsorvezetője és szerkesztője Fodor Tünde, ötletgazdája és társszerkesztője Nagy Szabolcs, a podcast-sorozat az NKA Hangfoglaló Program támogatásával jött létre.