Fülesbagoly

Ismert emberekkel készített közösségi videót Palya Bea

2020. május 16. - Bagolyhír

Bombera Kriszta, Al Ghaoui Hesna, D. Tóth Kriszta, Gryllus Dorka és Ördög Nóra is szerepel Palya Bea ma debütált klipjében. A videó az Élet című dalához készült, és az énekesnő szerint az életörömről, az életigenlésről és a háláról szól.

palya_1.jpg

A válásomat követő traumatikus tanulási szakasz után egy sokkal örömtelibb időszak jött el - írja Palya Bea a videó kommentjében. - Az élet értékelése központi témám lett, a hála érzésének kifejezését napi gyakorlattá tettem, az örömküszöbömet pedig alacsonyabbra gyalultam, hogy még több öröm tudjon bejönni az ajtómon. Azért ez nem egyszerű nekem. Az örömbe mindig vegyül egy kis fekete folt, de ez nem baj, mert emlékeztet arra, hogy mit jártam meg már, hogy honnan, milyen gyógyulási folyamatból tanultam a legtöbbet. Erről az új, érettebb örömről akartam dalokat írni. Gondolkodtam, mi fejezi ki nekem az élet örömét, ha a magyar zenében kutakodom. Gondolkodtam szövegeken, mondogattam azt a szót, hogy élet, élet, élet élet, aztán persze a népitáncos emlékeim aktívak lettek és bekúszott: élet élet, be gyöngy élet... Csak egy kacsintásnyi két sort hagytam meg a szövegből, a dallam kapcsán pedig elkezdtem az eredetitől eltérő hangokkal és ritmusokkal kísérletezni, mert az esett jól. Egy közösségi, életigenlő, családtagokat összehangoló, mozgásra hívó zene szólt bennem belül. Azt akartam elérni, hogy a dalok első néhány másodperce után ti, drága Hallgatóim, táncoljatok és a szátok mosolyra húzódjon. Remélem sikerült! Volt egy másik klip-tervünk, de a karantén miatt nem tudtunk forgatni. Ötleteltünk hát egy új, közösségi élményt adó - és vizuálisan is kreatív - videóról. Ez lett az ÉLET közösségi videóklip: begyűjtöttünk emberektől - rajongóktól, partnereinktől, művészektől, barátainktól, a média szereplőitől telefonnal készített házi videókat. Örömöt sugárzó hétköznapi pillanatok, amelyek a klipben egy nagy vizuális egésszé állnak össze az összefogás, az online kapcsolódás kreatív formáinak jegyében.

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr8615700460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása