Fülesbagoly

Billy Corgan: nem tisztelték David Bowie-t

2017. október 30. - matesas

Billy Corgan, a Smashing Pumpkins frontembere egy interjúban arról beszélt, hogy volt idő, amikor a színfalak mögött sok szakmabéli kritizálta David Bowie-t, és a sajtó is már temette a legendás zenészt, azt írták róla, hogy Bowie már csak a múlt. corganbowie-696x408.jpg

Corgan valószínűleg azt próbálta érzékeltetni, hogy akármekkora magasságokba jusson is egy zenész, mindig lesznek „jóakarók”, akik a háta mögött furkálódnak.

– David egy igazán különleges személy volt. Emlékszem, hogy amikor nagyon futott a Pumpkins szekere, ő akkor érkezett a Virgin Records-hoz, és kiadott ott néhány remek lemezt. Csodálkoztam, ahogyan a sajtó kezelte őt akkoriban. „Oh, Bowie már csak múlt” - írták, pedig ugyanakkor ő nagyon is a jövőnek írta a zenéit. Sosem beszéltem neki erről, de láttam, hogy mi folyik a színfalak mögött, és azt gondoltam magamban: a pokolba is, miket beszélnek David Bowie-ról, az emberek miért nem tisztelik őt? Láthatjuk, hogy a hősöket sem kezelik megfelelően, és ők mégis méltósággal viselik ezeket a helyzeteket. Csodáltam őt, megtehette volna, hogy a múltban él, és azt mondja: David Bowie vagyok, kit érdekel, hogy írok-e még valaha is jó dalokat? De akárcsak Neil Young vagy Bob Dylan, ő is mindig valami új kihívás után nézett. És ez nem olyan egyszerű, ha akkora legenda vagy, mint ő - zárta gondolatait Billy Corgan.

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr7813118132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása