Fülesbagoly

A punk-rock leghíresebb szerelmi háromszöge

2016. május 01. - matesas

Közismert tény, hogy mielőtt beleszeretett Kurt Cobainbe, Coutney Love a Smashing Pumpkins frontemberével, Billy Corgannel alkotott párt. Courtney a Montage of Heck című dokumentumfilmben elárulta, hogyan alakult ki a szerelmi háromszög.

kurt-courtney-billy.jpg

Courtney Love élete örökre egybeforrott Kurt Cobain történetével, a Nirvana egy generáció hangja volt, a zenekar örökre beírta magát a rocktörténelembe, és Courtney fontos része, inspirálója a tragikus sorsú énekes művészetének. A Montage of Heck főképp Cobain életútjára fókuszál, a filmben intim jelenetek láthatók Kurt és Courtney közösen eltöltött pillanataiból is. Courtney a filmben őszintén beszél arról, hogy miképpen esett szerelembe Cobainnel.

– Az egész egy fesztiválon, a Roskilde-en kezdődött. Akkor én még Billy Corgan jegyese voltam, a fesztiválon a Nirvana együtt játszott a Smashing Pumpkins-szal. Sokat lógtam a nirvanás srácokkal és Kurt valósággal összezúzott. Gyönyörű volt, rejtélyes és zárkózott. Ugyan 6-8 hónapig még Corgannal maradtam, vele aludtam, de közben éreztem, hogy ő számomra már elveszett, a gondolataim valójában már máshol jártak - mondta Courtney.

A történet folytatása ismert. Kurt és Courtney kapcsolata olyan volt, mint egy hullámvasút. Az extravagáns pár gyakran teljesen szétcsapva jelent meg különböző eseményeken, aztán megszületett kislányuk, Francis Bean Cobain. Úgy tűnt, hogy a baba kihúzhatja a szülőket a drog rabságából, de Cobain nem tudott leállni, 1994 április 5-én fejbe lőtte magát egy vadászpuskával.

Courtney-t azóta rengeteg férfi oldalán lehetett látni az amerikai bulvármagazinokban, 2006-ban épp Billy Corgan-nel flangált, még csókolózós fotó is készült róluk. Hát ilyen ez a szelaví...

A Coutney Love-val készült interjúba itt lehet belefülelni:

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr258676522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása