Fülesbagoly

Kurt Cobain-t megölték?

2016. február 05. - matesas

Úgy tűnik, sosem nyugszanak le a kedélyek Kurt Cobain 22 évvel ezelőtti halála körül. Ezúttal a Nirvana frontember egykori szeretője állt elő egy levéllel, amelyben indulatosan támadja Courtney Love-ot, Cobain feleségét, meglebegtetve, hogy ő tetette el láb alól az ikont.

kurtcourtney.jpg

Mielőtt Kurt és Courtney kimondta a boldogító igent egymásnak, a Nirvana énekese egy bizonyos Mary Lou Lord szeretője volt. A nő eddig nem kereste a média figyelmét, most azonban egy hosszas levelet posztolt Facebook-oldalán, amelyben azt sejteti, hogy Kurt nem követett el öngyilkosságot, hanem összeesküvés áldozata lett, a szálak mozgatója pedig Courtney Love. Lord kijelentette, hogy egyetért Tom Grant magánnyomozó elméletével. A férfit Cobain halálát megelőzően Courtney Love alkalmazta, a tragikus nap után a magánnyomozó arra a következtetésre jutott, hogy Cobain el akat válni Love-tól, aki ezért és főképp a hatalmas Nirvana-vagyon miatt ölette meg férjét.

mary-lou-lord.jpg

Mary Lou Lord

Nos, íme néhány részlet Mary Lou Lord mostani bejegyzéséből:

„Courtney és az ő talpnyalói.... Van egy dolog, ami mindig kísérteni fogja őket, mert ez egy most is élő, lélegző, dolog... Gyűlölöm őt, és eddig azért nem álltam elő a véleményemmel, mert túlságosan féltem. Másrészt tiszteletem Kurt lányát, aki még gyerek volt. Tartottam a számat, Frances. Nem akartam több gyűlöletet annál, mint amit már így is el kellett viselned. De most Frances idősebb, és úgy tűnik, boldog... Sokan féltünk Courtney-től, és az ő talpnyalóitól, tartani kellett a szánkat... Csak ültem és hallgattam a sok-sok hazugságát, de már nem félek tőle... Ő épített egy világot, és manipulálta mások életét... Te vagy a legjobb színésznő, akit valaha láttam, jól eladtál egy hatalmas hazugságot. Egy igazi szociopata vagy. Gratulálok az összes pénzhez, amely valójában soha nem volt a tiéd. Egy söpredék vagy. Tom, a játék elkezdődött, veled vagyok!”

A bejegyzés trackback címe:

https://fulesbagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr478362404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása